Publicație vânzare
CII Laura Banu lichidator judiciar al debitoarei SC Gicovanu Com SRL, dosar nr. 3405/103/2013 aflat pe rolul Tribunalului Neamţ, vinde la licitaţie publică cu strigare bunuri imobile și mobile situate în Bicaz, str. Barajului nr. 6, jud. Neamţ
Bunuri imobile: Imobilul cu număr cadastral 50010 situat în localitatea Bicaz, str. Barajului f.n., jud. Neamţ compus din:
Denumire | Preț de pornire a licitațiilor | |
1 | Teren aferent şi construcţia C1 – spaţiu comercial în regim de înălţime P+1, în suprafaţă construită la sol de 71 mp. construit pe fundaţii din beton, parter din bolţari şi etaj din lemn, acoperiş tip şarpantă acoperit cu azbociment, compus din beci, la parter din spaţiu expunere iar la etaj din două birouri şi debara; | 35.200 euro |
2 | Teren aferent şi construcţia C2 – spaţiu comercial (amenajat ca restaurant) în regim de înălţime S+P, în suprafaţă construită la sol de 55 mp. Construit pe fundaţie din beton, subsol din beton şi parter din bolţari, acoperiş tip şarpantă acoperit cu azbociment, compus la subsol din cameră centrală termică iar la parter din un spaţiu expunere, bucătărie, spaţiu depozitare şi debara; | 33.840 euro |
3 | Teren aferent şi construcţia C3 – magazie în regim de înălţime P, în suprafaţă construită la sol de 21 mp., construită pe fundaţie de beton, pereţi senwich din tablă, acoperiş tip şarpantă acoperit cu tablă ondulată, compusă din două încăperi cu funcţionalitate de spaţiu de expunere şi de birou. | 4.720 euro |
Total | 73.760 euro | |
Bunuri mobile: | ||
Denumire | Preț de pornire a licitațiilor | |
1 | cuptor pizza | 2.662 lei |
2 | formator pizza | 2.142 lei |
3 | malaxor | 2.885 lei |
4 | aerotermă | 323 lei |
5 | aerotermă | 323 lei |
6 | centrală eve | 1.569 lei |
7 | televizor lcd | 841 lei |
8 | sistem calcul Dell | 371 lei |
Prețurile nu conțin TVA, respectiv la prețurile afișate se adaugă TVA.
Bunurile nu sunt grevate de sarcini sau garanţii de orice fel.
Licitaţia are loc la data de 13.01.2023, ora 15:00 la sediul ales al lichidatorului judiciar din Piatra Neamţ, str. Lt. Drăghescu nr. 3, bl. E7, ap. 22, sc. B, parter. Licitațiile se pot organiza on-line, în situații excepționale: pandemii, stări de urgență, stări de alertă, situații de urgență datorate calamităților naturale, etc., declarate de autoritățile publice locale/naționale, guvern, Președinte, ministere, alte autorități. Procedura stabilită va fi raportată la normele legale în vigoare la data organizării licitațiilor. Ofertanții vor fi informați cu cel puțin o zi înaintea datei licitației, dacă licitația se ține la sediul lichidatorului judiciar sau on – line. Modalitatea concretă de organizare a licitațiilor va fi prevăzută în caietul de sarcini.
În cazul în care bunurile nu se vor vinde la această dată, licitaţiile se vor relua în datele: 20.01.2023 și 27.01.2023, ora 15:00 în aceleași condiții ca cele prezentate mai sus. Valorile în lei sunt calculate la cursul valutar din data efectuării raportului de evaluare. Prețurile se vor echivala în lei la data licitației, iar dacă prețul echivalat este mai mic decât cel stabilit în raportul de evaluare, va fi luat în considerare acest din urmă preț (cel din raportul de evaluare)
Pentru participarea la licitaţie, potenţialii ofertanţi depun la sediul lichidatorului judiciar următoarele documente:
1.dovada achiziţionării caietului sarcini, de la sediul lichidatorului judiciar – 500 lei
2.dovada plăţii garanţiei de participare/cauţiunii în cuantum de 10% din preţul evaluat;
3.împuternicirea acordată persoanei care reprezintă ofertanţii/ofertantul
4.documentele care certifică identitatea şi calitatea ofertantului, prevăzute în caietul de sarcini (copie certificat înmatriculare, certificat de înregistrare fiscala, copie de pe actul de identitate, acord AGA pentru situaţiile în care legea impune acest acord, declaraţie pe proprie răspundere ca nu se afla in procedura de faliment, acordul administratorului judiciar/ Adunării creditorilor în situaţia în care cumpărătorul se află în procedura insolvenţei sau reorganizării judiciare, alte acte pe care lichidatorul judiciar le va considera necesare în funcţie de situaţia concretă la momentul vânzării; copie de pe paşaport sau alt document doveditor al identităţii în cazul persoanelor fizice străine; pentru persoanele juridice străine la documentele menţionate mai sus, trebuie prezentată scrisoare de bonitate financiara, eliberata de o banca străina cu care o banca romana are relaţie de corespondent)
Toate documentele depuse de persoane fizice sau juridice străine se vor prezenta in copie însoţite de traducerea in limba romana,legalizata.
Depunerea ofertei de cumpărare, a documentelor de identificare a participanţilor persoane fizice sau juridice, precum şi dovezile de achitare a garanţiei de participare/cauţiunii, precum şi a caietului de sarcini, se va face până în ziua licitaţiei, ora 11:00, prin email: cabinet.laurabanu@gmail.com sau cabinet_insolventa_laurabanu@yahoo.com, sau la sediul ales al lichidatorului judiciar.
Contravaloarea caietului de sarcini/ a regulamentului de vânzare nu se restituie.
Cauţiunea nu se va restitui ofertantului care îşi retrage în mod nejustificat oferta, sau care creează vreun prejudiciu de orice fel vânzătorului;
Ofertanţii participanţi la şedinţa de licitaţie, se considera ca au luat la cunoştinţă de regulamentul de licitaţie, ca au studiat documentaţia si au vizionat bunurile exact in starea in care se afla, nemaiputând contesta valoarea, starea, sau orice altceva referitor la bunurile scoase la vânzare. Raportul de expertiza tehnica/ evaluare privind bunurile scoase la vânzare poate fi studiat la sediul lichidatorului judiciar menţionat in antetul publicaţiei, de luni pana vineri, intre orele 10 :00 – 17 :00 sau la dosarul nr. 3405/103/2013 aflat la sediul Tribunalului Neamț.
Relaţii la tel. 0233233243 / 0753483243 , email: cabinet.laurabanu@gmail.com sau cabinet_insolventa_laurabanu@yahoo.com.Lichidator judiciar C.I.I. Laura Banu