PUBLICAŢIE DE VÂNZARE
CII Laura Banu, lichidator judiciar al debitoarei SC Celador SRL, în faliment dosar nr. 3308/103/2010 aflat pe rolul Tribunalului Neamţ, vinde la licitaţie publică cu
strigare:
1. Stoc marfă și obiecte de inventar (gresie, faianţă, vopsea, parchet, baterii instalații sanitare, cabină duș, etc) – preț de pornire pentru vânzarea în bloc 11.000
lei, exclusiv TVA sau individual 40% din valoarea de evaluare. Preţurile nu conţin TVA, respectiv la prețurile publicate/din tabel, se adaugă TVA.
Licitațiile au loc la data de 12.04.2024, 19.04.2024, 26.04.2024, 03.05.2024, ora 14:00.
Bunurile nu sunt grevate de sarcini sau garanţii de orice fel. Vezi aici publicația de vânzare în format pdf. .
Condiţii de participare la licitaţie Pentru participarea la licitaţie, potenţialii ofertanţi depun la sediul administratorului judiciar următoarele documente:
1.dovada achiziţionării dosarului de prezentare (chitanţa de achiziţionare a caietului de sarcini şi a regulamentului de vânzare – 20 lei);
2.dovada plaţii garanţiei de participare în cuantum de 10% din preţul evaluat;
3.dovada achitării taxei de participare la licitație în cuantum de 1% din preţul evaluat;
4.imputernicirea acordata persoanei care reprezintă ofertanţii/ofertantul;
5.documentele care certifica identitatea si calitatea ofertantului, prevăzute în caietul de sarcini (copie certificat înmatriculare, copie certificat de înregistrare fiscala, declarație pe proprie răspundere ca nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment, copie de pe actul de identitate/pașaport)
Toate documentele depuse de persoane fizice sau juridice străine se vor prezenta in copie însoţite de traducerea in limba romana,legalizata.
Depunerea ofertei de cumpărare, a documentelor de identificare a participanţilor persoane fizice sau juridice, precum şi dovezile de achitare a taxei şi a garanţiei de
participare/cauţiunii, precum şi a caietului de sarcini, se va face până în ziua licitaţiei, ora 11:00, prin email: cabinet.laurabanu@gmail.com sau cabinet_insolventa_laurabanu@yahoo.com sau la sediul ales al lichidatorului judiciar.
Contravaloarea caietului de sarcini/ a regulamentului de vânzare nu se restituie.
Se considera că ofertanţii participanţi la şedinţa de licitaţie au luat la cunoştinţă de regulamentul de licitaţie, ca au studiat documentaţia si au vizionat bunul, exact in starea in care se afla, nemaiputând contesta valoarea, starea, sau orice altceva referitor la bunul scos la vânzare. Raportul de expertiza tehnica de evaluare privind bunul scos la vânzare poate fi studiat la sediul lichidatorului judiciar menţionat in antetul publicației, de luni pana vineri, DOSAR nr. 3308/103/2010
Participanţii la licitaţie vor semna un document prin care accepta condiţiile licitaţiei ţinând cont de situaţia reala a bunurilor si a debitoarei .
Lichidatorul va declara adjudecatar persoana care, la termenul de licitaţie, a oferit preţul de vânzare potrivit dispoziţiilor de mai sus.
Câştigătorul licitaţiei va depune preţul la dispoziţia lichidatorului judiciar/în contul special, in termen de cel mult 15 de zile de la data vânzării, ţinându-se seama de
cauţiunea/garanţia de participare depusă in contul preţului. În caz contrar va pierde garanţia de participare/cauţiunea şi va suporta consecinţele legale care decurg din această situaţie.
Prețul se va achita integral in termen de cel mult 15 de zile de la data vânzării sau, la cererea adjudecatarului aprobată de adunarea creditorilor, în cel mult 6 rate lunare, cu un avans de 30% din preț.
Publicaţia va fi afişată la sediul debitorului, la sediul ales al lichidatorului judiciar, la locul situării bunurilor, la Grefa Tribunalului Neamţ – Secţia Comerciala şi în BPI. Anunţul de licitaţie se va publica intr-un ziar de largă circulaţie cu cel puţin 3 zile anterior datei stabilită pentru licitaţie. Vezi aici publicația de vânzare în format pdf. .
Dosarul de prezentare al licitaţiei poate fi consultat la sediul ales al lichidatorului judiciar din Piatra Neamţ, str. Lt. Drăghescu nr. 3, bl. E7, ap. 22, sc. B, parter, zilnic între
orele 11 – 14:00. Relaţii la tel. 0233233243 / 0753483243 , email: cabinet.laurabanu@gmail.com sau cabinet_insolventa_laurabanu@yahoo.com.