PUBLICAŢIE DE VÂNZARE 

 

C.I.I. Laura Banu Lichidator judiciar al debitoarei SC Adrian Forest SRL în faliment, dosar nr. 762/103/2011 aflat pe rolul Tribunalului Neamţ, vinde la  licitaţie publică cu strigare:

Mașină de rindeluit grosime: 3.633 lei, exclusiv TVA, adică la prețul afișat se adaugă TVA.

        Bunurile nu sunt grevate de sarcini sau garanţii de orice fel.

Licitaţia are loc la data de  27.01.2023, ora 13:00 la sediul ales al lichidatorului judiciar din Piatra Neamţ, str. Lt. Drăghescu nr. 3, bl. E7, ap. 22, sc. B, parter. Licitațiile se pot organiza on-line, în situații excepționale: pandemii, stări de urgență, stări de alertă, situații de urgență datorate calamităților naturale, etc., declarate de autoritățile publice locale/naționale, guvern, Președinte, ministere, alte autorități. Procedura stabilită va fi raportată la normele legale în vigoare la data organizării licitațiilor. Ofertanții vor fi informați cu cel puțin o zi înaintea datei licitației, dacă licitația se ține la sediul lichidatorului judiciar sau on – line. Modalitatea concretă de organizare a licitațiilor va fi prevăzută în caietul de sarcini.

        În caz de neadjudecare la data mai sus menționată, licitațiile de repetă: 03.02.2023, ora 13:00 și 10.02.2023 ora 13:00, cu aceleași preț de pornire și în aceleași condiții ca cele prezentate mai sus.

        Depunerea ofertei de cumpărare, a documentelor de identificare a participanţilor, dovezile de achitare a taxelor de participare şi a caietului de sarcini, se vor face până în ziua licitaţiei ora 11:00, prin email: cabinet.laurabanu@gmail.com sau cabinet_insolventa_laurabanu@yahoo.com  sau la sediul ales al lichidatorului judiciar.

        Pentru înscrierea la licitaţie se vor depune documentele indicate în caietul de sarcini ce poate fi achiziţionat de la sediul lichidatorului judiciar:

1.dovada achiziţionării dosarului de prezentare (caietului sarcini / regulament vânzare, raport evaluare) de la sediul lichidatorului judiciar, ce va fi stabilită concret la fiecare licitaţie în funcţie de valoarea bunurilor ofertate;

2.dovada plaţii garanţiei de participare/cauţiunii în cuantum de 10% din preţul evaluat;

3.imputernicirea acordata persoanei care reprezintă ofertanţii/ofertantul

4.documentele care certifica identitatea si calitatea ofertantului, prevăzute în caietul de sarcini (copie certificat înmatriculare, certificat de înregistrare fiscala,  copie de pe actul de identitate, acord AGA pentru situaţiile în care legea impune acest acord, declaraţie pe proprie răspundere ca nu se afla in procedura de faliment, acordul administratorului judiciar/ Adunării creditorilor în situaţia în care cumpărătorul se află în procedura insolvenţei sau reorganizării judiciare, alte acte pe care lichidatorul judiciar le va considera necesare în funcţie de situaţia concretă la momentul vânzării; copie de pe paşaport sau alt document doveditor al identităţii în cazul persoanelor fizice străine; pentru persoanele juridice străine la documentele  menţionate mai sus, trebuie prezentată scrisoare de bonitate financiara, eliberata de o banca străina cu care o banca romana are relaţie de corespondent).

        Toate documentele depuse de persoane fizice sau juridice străine se vor prezenta in copie însoţite de traducerea in limba romana,legalizata.

        Contravaloarea caietului de sarcini/ a regulamentului de vânzare nu se restituie.

        Cauţiunea nu se va restitui ofertantului care îşi retrage în mod nejustificat oferta, sau care creează vreun prejudiciu de orice fel  vânzătorului; 

        Relaţii la  tel. 0233233243 / 0753483243 , email: cabinet.laurabanu@gmail.com sau cabinet_insolventa_laurabanu@yahoo.com.